۱۶ پاسخ

من برج ۲با بیهوشی دادم اصلا نفهمیدم شکر خدا قبلش هیچکاری نکردم بعدش یکی دوبار فقط شیاف گذاشتم هپین

والا من ماه پیش انجام دادم ،نفر دوم اون روز صبح بودم ،نفر اول یه خانومی بود یه بچه داشت الان برا بچه دوم اقدام داشت گفت بدون بی خسی انجام میدم ،وای رفت تو اتاق انقد جیغ زد و گریه و داد که صداش تا سالن میومد ،منم با اینکه پریودای خودم اصن دردی نداره و احتمال میدادم که چسبندگی و گرفتگی چیزی تو رحم و لوله هام نباشه اما از بس اون جیغ زد داشتم خودمو خیس میکردم از ورس گفتم بی حسی بزنزد ،با بی حسی اصن متوجه نشدم کی انجام دادن کی لباس پوشیدم !بیدار شدم رو تخت ریکاوری با لباسام بودم .ولی حتما همراه باید ببری اگه بی حسی میخوای

با بی حسی انجام دادم یک هفته پیش. عالی بدون درد. قبلش فقط یک شیاف دیکلوفناک خودشون دادن گذاشتم. نمیذاشتم هم مهم نبود چون با بی حسی درد نداشت. از یک روز قبل میترونیدازول ۲۵۰ هر هشت ساعت باید بخوری تا سه روز بعدشم ادامه بدی

نه منم چندسال پیشاانجام دادم دردی نداره که قابل تحمل نباشه

دردش بستگی به آستانه تحمل خودت و میزان باز یا بسته بودن لوله هات داره
اگه می‌ترسی با بیهوشی برو خب راحت تری

بهرحال ک ب میزان تحملت بستگی داره

چراعزیزم هست اگه نبود براش بیهوشی درنظر نمیگرفتن

من انجام دادم بدون بیهوشی هیچ دردی هم نداشت فقط یک ساعت قبلش بهم قرص مسکن دادم خوردم عکسم در حد پنج شش دقیقه بود فقط بعدش یه کوچولو خونریزی داشتم و دل درد خفیف پریودی اصلا درد نداره خیابت راحت

منم برج دودادم بابیهوشی خیلی خوب بود قبلش قرص میدن بخوری البته من بعدش خردم اشکالی نداشت بدون بیهوشی خیلی دردناکه یه خانمه انجام داد اذیت شد

من قبل دلانا انجام دادم ببین عزیزم بدن با بدن فرق داره و سطح تحمل هرکسی هم متفاوته. نمیخام بترسونمت ولی اگه اولین باره انجام میدی ارزش ریسک ندارع بگرد ببین کجا با بی حسی و بیهوشی انجام میدن اونجا انجام بده
من خودم بدون بی حسی انجام دادم قبل رفتن هم ژلوفن خوردم هم شیاف گذاشتم ولی مردم و زنده شدم اینو راست میگم بقران مردم و زنده شدم اون دنیا و هم ب چشم دیدم ینی تا چند وقت از کنار در اونجایی ک رد انجام داده بودم رد میشدم بخدا قسم بدنم می‌لرزید و اگه به قبل برگردم و بدونم چقدر درد داره محاله ممکنه برم انجام بدم

اصلا کوچکترین دردی نداره قبل رفتن شیاف دیکلوفناک بزارین هیچی نمیفهمین

با بی‌حسی و آمپول هیوسین
هفته پیش انجام دادم
چون لوله بسته بود،با فشار ماده حاجب، درد کرد و باز شد
ولی قابل تحمل بود
روز 8 تا 11 سیکل
اصلا بعد پاکی نباید نزدیکی کنید
انتی بیوتیک میدن قبلش که عفونت نباشه،از دوروز قبل تا سه روز بعدش مصرف میکنید
زمانش کلا 20 دقیقه هم نشد
6200 دادم

بهش فکرنکن عضلات سفت نکن وسایلارو میذارن اذیت نمیشی یک مواد وارد میکنن ممکنه یکم درد داشته باشه بیخیال باش من بدون بی حسی رفتم اما شیاف دادن

بدون بی حسی میگن خیلی شدیده دردش بابی حسی انجام دادم متوجه نشدم

من اردیبهشت انجام دادم اصلا درد نداره فقط قرصای که دکتر گفته رو از ۲ روز قبلش بخور و نیم ساعت بعد و قبلش شیاف بذار

دردش در حد درد پریودی هست ..قبلش شیاف یا ژلوفن بخور کاری نداره

سوال های مرتبط