۹ پاسخ

بسلامتی و دل خوش ❤️❤️❤️

مبارک عزیزم والا من اعتقاد ندارم فقط رفتیم حموم خودم غسل کردم پسرمم حموم کردیم همین من مامانم حتی ماها روعم این داستان های که میگن انجام نداد از نظر علمی بعد ۴۰ روز رحم برمیگرده بهتر بری حموم و بچه هم از جنینی و نوزادی در میاد کم کم شروع دوره جدید رشد مغزی و بدنش بهتر حمام کنید همین بقیه به نظرم اعتقادات

من پسرمو بردم غسلش دادم کار خاصی نداره فقط میگن حموم ببرین غسلش بدین چهل روزگی از روش برداشته بشه

رسم شده برای هر منطقه ای وگرنه گلم آداب خاصی نداره حتی غسل هم نداره

میرید حمام و با کاسه کوچیک،ک آیه قرآنی داره ۴۰ کاسه،اب،از دوش راست
دوش چپ
سر
وکل بدن میریزید و سوره ۴ قل میخونید
و اگه خودتون غسل استحاضه دارید،
و کلی دعای،خیر و برکت برای کوچولوی عزیزتون

مبارکه عزیزم
هم دخترت هم خودت غسل دارین

من پول ب عنوان صدقه قران نمک اسپند و برنج گذاشتم
مادرشوهرمم هم غسل چهل روزگیش داد هم موقع حموم کلا صلوات میفرستاد

تصویر

ایییییی جوووووونم مباررررکه 🥰🥰🥰🥰

مبارکههه😍

سوال های مرتبط

مامان هانا💕👼🏻 مامان هانا💕👼🏻 ۱۰ ماهگی