۲ پاسخ

هر وقت درد داشتی شیرتو بدوش
چون ۱ـ۲ ماه دیگه بچت بزرگ میشه شیر بیشتر میخوره دیگه درد نداری

طبیعیه تو این دوران
بعد ۳ ماهگی شیرت کمتر میشه

سوال های مرتبط