چرا گهواره رو بستن اخه

۴ پاسخ

منم. هیچی بالا نمیاد

میاد عزیزم منم تو قسمت فرزند پروری گذاشتم اونجا چیزی ذخیره نمیمونه اما اینجا تو اعلانها میاد

زورشون به همین میرسه فقط

توشرایط سخت همچیو سختر میکنن

سوال های مرتبط

مامان دخترای ناز مامان دخترای ناز ۱ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی