۵ پاسخ

ببین شیر شیرین سرد ناشتا
چایی شیرین سرد ناشتا
دیگه انجیر حبس خورده چند روزه
مربا گل محمدی ناشتا

سلام عزیز☺️
خوشگلای من تو روبیکا یه گروه دوستانه اقدامی، باردار، مادر داریم اگه دوست داری بیای به ایدیم پیام بده تا بهت لینک بدم🥰

@naziO_Os

منم تو بارداری همیشه یبوست بودم و بواسیرم زده بود بیرون خیلی سخته درکت میکنم
سعی کن سالاد زیاد بخوری روغن زیتون بخوری
من بخاطر زیاد نشستن تو دستشویی جفتم دهانه رحمم بود و هفت ماهگی رفت بالا

جالبیش میدونی کجاست...فک میکنی بجه دنیا بیاد راحت نیشی ولی اونموقه عذابات چندیم برابره....برو تاپیک اخر منو ببین...من الان هم بواسیر دارم هم افتادگی رحم...باوهمه اینا هر روز یه وزنه ۹ کیلویی هر دیقه بغله

دکتر برات دارو نداده مگه ؟

سوال های مرتبط