خانما با ذخیره تخمدان 0.4چیکار کنم ینی دیگه کاری نمیشه کرد 😭😭😞

۷ پاسخ

من که به یه دکتری میرفتم که درمان می‌کنه ذخیره تخمدان رو

اقدام کردی تا حالا؟من ذخیره ام ۱ بود ماه اول باردار شدم همه هم میگفتن احتمال داره اصلا باردار نشی یه هولی انداختن تو جون من

حتما جوشانده شکوفه سنجد بخور عزیزم عالیه

با ای وی اف میتونی عزیزم❤️

😑...

تواین اوضاع جنگ بنظرم فعلا اصلا اقدام نکن🤦🏻‍♀️

چرا میشه. نهایتش با ivf هم میشه

سوال های مرتبط

مامان ‌ایهان مامان ‌ایهان روزهای ابتدایی تولد