شلغم بخورم عیب داره ؟

۴ پاسخ

باشه ممنون عزیزم

اگه گلوت درد میکنه یه شربت میگم درست کن بخور من خودم خوردم خوب شدم یه پرتقال با یه لیمو ترش یه پیاز قرمز تکه تکه کن یه حبه سیر و یه سر قاشق دارچین یا یه چوب دارچین وزنجبیل بریز تو قابلمه یه ۴ لیوان آبم بریز بزار بجوشه یه رب بعد آبش رو صاف کن بخور چون تو بارداری دارچینش رو کم بریز گلم من خودم یه هفته پیش خوردم خوب شدم

فکر نکنم بد باشه یکم‌شاید نفخ کنی

فک نکنم من که خوردم سر شبی

سوال های مرتبط

مامان حلما و هانا مامان حلما و هانا ۱ ماهگی
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۱ ماهگی
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولو 🫄 مامان نی نی کوچولو 🫄 ۲ ماهگی
مامان دختر قشنگم💗😍 مامان دختر قشنگم💗😍 هفته هجدهم بارداری
مامان هلنا مامان هلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا ❤ مامان معجزه خدا ❤ هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجم مامان جوجم هفته سی‌وسوم بارداری