بببن حرکت پروانه رو بزن از پله به بغل بالا و پایین شو روزی بیست دقه پیاده روی کن ماساژ پریمه بده و شیاف گل مغربی بزار
🤦🏻♀️ اینجا تنها جاییه ک همه دعامیکنن درد داشته باشن وبقیه هم دعامیکنن دردش بیاد
انشالله ک ادامه دارباشه ودردزایمان باشه عزیزم
خدا لعنتشون کنه منم دیگه نابود شدم از استرس و بدبختی اخه چرا نباید سزارین کنن الان من داخل اوضاع جنگ چقد بشینم تا ببینم کی درد طبیعی میگیرم
ایشالا ک درد زایمانه
عزیزم اگه شرایطشو داری برو خصوصی زایمان کن اونجا حتما نگهت میدارن وقتی بگی دیگه دارم اذیت میشم
الان من امروز صبح رفتم گفت ۲سانتی اگه میخوای بستریت کنم با امپول فشار زایمان کن اگه نه خوب برو خونه هروقت دردات شروع شد بیا
منم چون ۳۸هفته ۱روز بودم گفتم نکنه بچه بره دستگاه اومدم خونه نموندم
حالا من همش درد پریودی دارم
اناناس انقباض اوره پیاده روی داری؟ نزدیکی بدون جلوگیری انشالله که بسلامتی زایمان کنی و اذیت نشی🥺❤
تف تو بیمارستانی که میخوای بزایی اعصابمو خورد کرد بیمارستانه
چرا نمیری بیمارستان بستری شی
مگ نگفتی تا دوشنبه
انشاالله درد زایمان هست عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.