۳ پاسخ

وااااا😑😑😑😑😑

اووو من پسرم و دوماهگی ختنه کردم زودم خوب شد الان برا بچه ات خیلی سخته شیطونی میکنه دست میزنه

عزیزم بنظرم الان نکن‌.چون سنی هم که هیچی متوجه نمیشه و از طرفی ورجه وورجش زیاده.دیگه تا الان نکردی بزار ۳ یا ۴ سالگی.منم موافق ختنه نبودم و هنوز گریه های بچم تو ذهنمه.تا ی هفته بعد ختنه من قرص آرامبخش میخوردم که کمتر گریه کنم از یادآوریش.بچه من ۴ ماهه بود و سخت بود.بچه های ۴۰ روزه حواب بودن موقع ختنه

سوال های مرتبط