وااااا😑😑😑😑😑
اووو من پسرم و دوماهگی ختنه کردم زودم خوب شد الان برا بچه ات خیلی سخته شیطونی میکنه دست میزنه
عزیزم بنظرم الان نکن.چون سنی هم که هیچی متوجه نمیشه و از طرفی ورجه وورجش زیاده.دیگه تا الان نکردی بزار ۳ یا ۴ سالگی.منم موافق ختنه نبودم و هنوز گریه های بچم تو ذهنمه.تا ی هفته بعد ختنه من قرص آرامبخش میخوردم که کمتر گریه کنم از یادآوریش.بچه من ۴ ماهه بود و سخت بود.بچه های ۴۰ روزه حواب بودن موقع ختنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.