آزمایش غربالگری دوم چیه؟ دکتر‌واسم نوشته ‌۱۵روز دیگ باید انجام بدم

۲ پاسخ

بعضی دکتر ها میگن انتی خوب بود انومالی فقط سونوگرافی بدید ولی دکتر من ابوترابی بود گفت هردوتاش حتما باید باشه اون دکتر سختگیری هستش حتی داپلر هم من ۷ ماهگی انجام دادم

نه عزیزم خب معمولا دوتا انجام میدیم دیگه یدونه انومالی یدونه انتی من سر دخترم دوتاشو آزمایش خون هم انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری