بعضی دکتر ها میگن انتی خوب بود انومالی فقط سونوگرافی بدید ولی دکتر من ابوترابی بود گفت هردوتاش حتما باید باشه اون دکتر سختگیری هستش حتی داپلر هم من ۷ ماهگی انجام دادم
نه عزیزم خب معمولا دوتا انجام میدیم دیگه یدونه انومالی یدونه انتی من سر دخترم دوتاشو آزمایش خون هم انجام دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.