خب پس انشالله ک چیزی نیس
بچه س دیگه حساس نشو
منم انقد مثله تو بودم. میترسیدم و حساس بودم ولی از کسی سوال نمیکردم میبردم دکتر
میگفتم مردم ک دکتر نیستن خخخ
اگه بزور بگیره سختت میشه باید شیر خودتو ندی و شیرخشک بدی
دختر هنوز نبردی دکتر.
احتمالا خدایی نکرده رفلاکس داره
ببخشید س ی نه تو قشنگ مک میزنه یا بزور میگیره ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.