۲ پاسخ

این برنامه غذای بهناد از ماه ۵ که شروع کردیم دکتر هر ماه یه برنامه داد .
ماه اولش ۴ هفته بود، هر هفته ش فقط یه ماده خوراکی
هفته اول فرنی از یک قاشق چای خوری‌در روز شروع کردیم با ۷ قاشق چای خوری تو روز تموم کردیم.
هفته دوم سیب خام رنده شده از یک قاشق چای خوری تا ۷ قاشق چای خوری
هفته سوم ماست پروبیوتیک از یک قاشق چای خوری تا ۷ قاشق چای خوری
هفته چهارم موز له شده از نیم قاشق چای خوری تا ۳.۵ قاشق چای خوری.
ماه اول فقط اینا اونم به مدت یک هفته یک ماده غذایی.
ماه بعدش سوپ شروع شد .
اولش فقط گوشت گوسفند یا گوشت مرغ با سیب زمینی و پیاز که پیاز رو بعد از پخت برداشتیم بقیه رو با پشت قاشق له کردیم کره زدیم.
بعد هر ۳ روز هویج، کدو سبز ، جعفری گشنیز اضافه کردیم .
همه رو که تست کردیم حساسیت نداشت ، بهش رشته سوپ یا برنج یا ماکارونی یا ورمیشل اضافه کردیم .
سوپی که میخورد همه موادش تست شده بود که حساسیت نده .
دکتر گفت سرلاک گندم یا برنج هم میتونیم بدیم .
از ماه ۷ تخم بلدرچین آب پز شده فقط زرده با کره میدیم . یک روز درمیون .

شروع کنی یاد میگیری بعد گهواره ام مامانا بهت کمک میکنن اگر نت درست شد از چت جی پی تی سوال کن بهت برنامه غذایی با روش پخت میده

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی