۷ پاسخ

خدا کنه چقدر روزایه خوبی داشتیم و قدر نمیدونستیم

ایران از مرگ مه سا ا می نی دیگه ایران نشد
😔😔😔

انشاالله به امیدپیروزی کشورمون وسرنگونی دشمنای کشورمون 😭🇮🇷😔

اره واقعا کاری به چیزی ندارم بابا حداقل راحت تر بود زندگی کردن ن الان کل دارو ندار و زندگی ادم شده یه ساک

یا قاضی الحاجاته🥺 ف کنم ایران مون میخاد تیکه تیکه شه

الهی آمین یارب العالمین

الهی آمین🥺🥺🥺🥺🥺

سوال های مرتبط