۶ پاسخ

دل همه گرفته😔😔 کاش میشد برگشت به کودکی خودمون که چیزیو درک نمی‌کردیم شوق لباس عید عیدی گرفتن دید و بازدید عید خونه فامیل دیگه تموم شد😭

دقیقا🥀😔 من امسال حتی هفت سینم نمیچینم دل دماغ هیچی ندارم

ای خدا مردم ایرانو میبینی؟؟؟😭
چرا ساکتی چرا کاری نمیکنی😭😭

بدترین سال قرن امسال بود
لعنت بهش
کاش زودتر تموم بشه و برنگرده
خدا کنه سال جدید آرامش و خوشی دوباره بهمون رو کنه

اره چقدر دلم برا قدیما تنگ شده

اره تو شهر ما که نه خبری از سبزه بروش نه ماهی قرمز فروش .هیچی

سوال های مرتبط

مامان آی تای و دیان مامان آی تای و دیان ۱ سالگی
مامان اورهان وتودلی💖 مامان اورهان وتودلی💖 ۱ سالگی