پسرم بینی کیپ شده ۱ماهو‌نیمه جیکارکنم

۳ پاسخ

قطره سدیم کلراید براش بریز .. بعد ببر دکتر اگ با قطره اذیت بود بهش اسپریش رو میده

فعلا قطره بینی رینوسالتین هر بینی یه قطره بریز تا که هر موقع رفتی دکتر ببینی چیز جایگزین تجویز میکنه یا نه. بعضی دکترا اسپری میدن بعضیا همین رینوسالتین رو

اسپری برام نوشته دکتر

سوال های مرتبط

مامان سومین عشق🩵 مامان سومین عشق🩵 ۹ ماهگی
مامان تیامین💗آرتین💗 مامان تیامین💗آرتین💗 ۳ ماهگی