خوردن سه لیوان لبنیات که از واجباته ولی تاثیر خاصی تو رسد جنین نداره
عزیزم اگه قند و .... نداری بستنی خیلی خوبه .
تو کلاس بارداری به من گفتن
بستنی ، ماکارونی ، گوشت ، حبوبات ، مغزیجات
وزن دهی فقط با حلیم گندم و اش رشته
من میخوردم تاثیر نداشت
ولی حتما ب پهلو چپ بخواب بعد هر وعده غذایی
واقعا میشه دو لیوان خورد؟ من یه لیوان به زور میخورم بقیشو با کشک و دوغ جبران میکنم
نبابا فک نکنم من میخوردم خیلی جواب نداد میگن بستنی خوبه ب شرطی ک قندت بالا نباشه
من یه لیوان به زور میخورم ولی بستنی میگن خیلی خوبه البته اگه دیابت بارداری نداشته باشی سمنو هم خوبه کره بادام زمینی بدون قند هم خوبه
اره گلم منم روزی یک یا دو لیوان میخورم
بستنی و دلستر هم تاثیر داره
بستنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.