من خریدم ولی استفاده نکردم
من یه هفته هم نپوشوندم حتی اونم هروقت پاش میکردم اینقد بچم عرق میکرد انگار جیش کرده باشه ولی جیش نبود عرق بود
هر مارکی بگیری چند بار بشوری مثل این شورت های معمولی میشه
جنس ضخیم گرفتم اگر اشتباه نکنم مارک بیبی لند ۳۸۰تومن دو ماه پیش گرفتم راضی بودم
عزیزم اصلا به درد نمیخوره نخری
من ک خریدم خوب نبود
بی بی لند از. داروخانه خریدم
اصلا ب درد نمیخوره اخرش ی جیش بکنه پس میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.