برو ان اس تی بده خیالت راحت شه اگه انقباض داری جلوشو میگیرن
استراحت کنچون هفتت بالا نیس
منم همینطورم اما دیروز دکتر بودم سونو هم کردم همه چیز خوب بود البته به مدل بچه هم بستگی داره اون تو چطور باشه برا من سفالیک شده فک کنم همینم هست دلیلش چون منم واژنم هی تیر میکشه
اره برو عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.