منکه پسرم خیلی گریه کرد و تب گرفت ،ولی اصلاحوله سرد بجز یبار نزاشتم عوضش هرثانیه حوله گرم گذاشتم همون روز درد پاش رفع شدتاشب،فقط تب اذیت میکرد
خیلی راحت تر خز اونی بود که فکر میکردم
فقط قنداق کن کمر به پایینکه تکون نده پاهاش و تمام
من حتی کمپرس هم زیاد نذاشتم
آب از آب تکون نخورد
فقط قطره دادم
منم شنبه واکسن ۴ ماهگی باید بزنم
اووووووف از همین الان استرسشو دارم
خیییلی راحت بود.
من داخل بهداشت که واکسن زد پاراکید ۲ برابر وزنش دادم، هر ۴ ساعت هم راس ساعت بهش دادم روز اول. کمپرس سرد هم روز اول جای واکسنش گذاشتم. شب هم هر یکی ، دو ساعت تب شو چک می کردم، فرداش هم هر ۶ ساعت بهش پاراکید دادم، دیدم بعد از ظهر پاشو تکون می ده، دیگه اصلا قطره ندادم
خداروشکر راحت بود بعد واکسن ۲ برابر وزنشون پاراکید دادم بعد کمپرس سرد خداروشکر چون تب نداشتن پاراکید هر ۸ ساعت دادم فرداش کلا اوکی شدن
هیچ نگرانی نداره من خودم خیلی فوبیای واکسن داشتم ولی خداروشکر ب سلامتی گذشت سر ساعت استا بهش بدی کافیه من کمپرس سرد و گرم هم درست حسابی نذاشتم چ واکسن ۲ماهگی چ ۴ ماهگیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.