۴ پاسخ

من سیاتیک‌دارم ایشالا بتونم‌طبیعی🥲

اتفاقا من دیروز از دکترم پرسید گفت باید با پزشک ارتوپد مشورت کنی اگ اون نامه بده ک باید سزارین بشی میشی

فک میکنم اگر قبل از بارداری ام آر آی داده باشی و جوابش رو داشته باشی شامل میشه
بازم بپرس از دکترت

ازدکترت بپرس حتماگلم منم دیسک وسیاتیک دارم ولی چون قبلیم سز بوده اینم سزارینم

سوال های مرتبط