هرشب قرص اهن
ماهی یه دونه ویتامین دی
هفته ای یه بار قرص امگا ۳
هفته ای یه بارم قرص ویتامین ای
باید آزمایش بدی بعدسرخودنمیشه من کلسیم و منیزیوم کم داره بدنم قرص میخورم ناخنام سفت شده رشدش خوب شده ریزش موهام کمی بهترشده
آزمایش بده
من خودم رفتم دکتر بهم ویتامین دی داده ماهی ی دونه
کلسیم و منیزیم داده ی دوره استفاده کنم
آهن داده فقط ۷ روز پریودی بخورم
قرص امگا ۳ هم گفت هفته ای ی بار اگ ماهی و گردو نمیخوری بکن ۲ تا ۳ بار
یه مولتی هم داده بود ک گفت ی دوره استفاده کن فقط
حالا اینا با شرایط خودم بود بازم نمیدونم درسته یا غلط برا شما یا کس دیگ
ویتامین مخصوص بانوان هست vita woman بگیر همه چی توش داره
من زینک پلاس میخورم
من اهن و ویتامین دی میخورم
من باردار ک نبودم فقط اهنمیخوردم. الان دیگه همه ویتامین های بارداری رو میخورم
آهن دی تازه از دیروز میخورم چون خیلی کمبود دارم
جدشان زینک و ب کمپلکس م ی مدته میخورم
من آهن و دی
من آهن و دی
منم دوس دارم یچیزی بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.