۴ پاسخ

من همه چیزی میخوردم بجز آجیل و تخمه چون سریع صورت پسرم درمیریخت

سیروپیاز خام نخور
هندونه و سبزی کم بخور اتفاقا هندونه شیر زیاد میکنه ولی نفخ داره
لبنیات مثل شیر هم اگه بچت به پروتیین گاوی حساس باشه نباید بخوری اول همه چیو تست کن وگرنه میتونی همه چی بخوری

من ازاول همه چییییز خوردم حبوباتم خوردم فقط نفخشو گرفتم .

به نظرم با ی مشاور تغذیه یا متخصص کودک مشورت کنی بهتره که به بدن خودت و بچه آسیب نزنی اینجا همه تجربه شخصیشون رو‌میگن،بدن با بدن فرق داره

سوال های مرتبط