تروخدا بگین ۶ هفتمه فقط ساک هس 😐بتا ۵هزار

۶ پاسخ

نگران نباش عزیزم منم ۶ هفته با بتای ۵۰۰۰ رفتم تشکیل نشده بود هفته هشت رفتم قلب هم داشت بخودن استرس نیار

عادیه گلم صبر پیشه کن خودشم بزودی میبینی

من ۵هفته و ۳روزم فقط ساک بود و دکتر گفت طبیعی

چرا زده ۲هفته

اره گلم نگران نباش ۸هفته برو سونوقلبش شده یا نع

تشکیل میشه عزیزم دو هفته دگ انشاالله

سوال های مرتبط

مامان آشیان💖 مامان آشیان💖 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هلنا کوچولو مامان هلنا کوچولو ۷ ماهگی
مامان maman elmah💕😍 مامان maman elmah💕😍 ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری