نگران نباش عزیزم منم ۶ هفته با بتای ۵۰۰۰ رفتم تشکیل نشده بود هفته هشت رفتم قلب هم داشت بخودن استرس نیار
عادیه گلم صبر پیشه کن خودشم بزودی میبینی
من ۵هفته و ۳روزم فقط ساک بود و دکتر گفت طبیعی
چرا زده ۲هفته
اره گلم نگران نباش ۸هفته برو سونوقلبش شده یا نع
تشکیل میشه عزیزم دو هفته دگ انشاالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.