مامانا اکو قلب جنین برای چیه من تا الان نرفتم

۱۳ پاسخ

اگه دکترت گفته برو وگرنه الکی نرو

من دکتر گفت برم ولی تو این موقعیت میترسم برم

برای بررسی آنومالی قلبی . چون سونوی معمولی مشکلات قلبی رو نشون نمیده منم رفتم

منم نرفتم
بعضی ها آنومالی شون مشکلی چیزی دارن میفرستن برا اکو

چند هفته باید رفت؟

من نرفتم

برامنم گفت ۲۲ هفته برم

من دکتر بهم گف با اینکه نه تو انتی مشکلی داشت نه تو آنومالی برای اینکه مطمئن شه قلب نی نی درست کار میکنه،خیلی سونوش طولانی من تقریبا نیم ساعت یه ساعت دراز کش بودم و دکتر انجام داد و کامل کامل قلب جنین بررسی میشه که قلب سوراخ نباشه یا کیست تو قلبش نباشه حتی اگه این مواردم باشه نگران نباش رفع میشع

من چون سقط داشتم دکتر برام داد رفتم

منم دو روز پیش رفتم مثل سونوعه ولی تخصصی قلب رو چک میکنه من چون توی آنومالی یه رسوب کلسیمی رو قلبش بود رفتم

برای اینک مطمئن شن قلب بچه هیچ مشکلی نداره

خیلی خوبه فقط میخواد قلب نی نی چک بشه حتما برو خیالت راحت میشه من خودم گفتم به دکتر گفت بعد عید می‌نویسم برات اگه خدایی نکرده مشکلی باشه میگه بهن

منم رفتم خیلیا نمیرن من اصلا دکتر بهم نگفت

سوال های مرتبط

مامان نورا وآینور🐣🐣 مامان نورا وآینور🐣🐣 ۱۱ ماهگی
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی
مامان نِلا👼🏻💕 مامان نِلا👼🏻💕 هفته سی‌ودوم بارداری