شیر برمیگرده،حتما بعد شیر خوردن حداقل یه رب بیست دقیقه حالت اروغ گیری نگهدار
بالا میاره
اره حتما اروغ بگیر اذیت میشن
اره باید بگیری شیر برنگرده بالا همچنین دل درد نشه اگه تا ده دقیقه تو حالت صاف قرارش دادی آروغ نزد دیگه ولش کن ضربه ای هم نزن نوازشی باشه پشت کمرش
دکتر من گفت تشک انتی رفلاکس بگیر دیکه نمیخواد اروغ بگیری چون بعد شیر خوابش میبرد اروغ میگیرفتمگریه میکرد دیگه نمیخوابید
سلام جانیم اره نفخشو باید بگیری چن روزس؟
من روزا میگیرم حتما ولی شبا چون میخوام بد خواب نشه شیر که میخوره نمیگیرم میزارم توی تخت
دل درد و نمیدونم ولی بالا میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.