من اهل آرایش نیستم فقط آبرسان ضد آفتاب همین 😂
به نام خدا من هنر کنم، یه صورت بشورم،
من اهل ارایش نیستم
همسرمم زیاد خوشش نمیاد
با ژل بیتروی میشورم
ارایشمم ژل ابرو همیشه دارم و یوقتایی کانسیلر میزنم چون عاشق کانسیلرم😍
من صب بیدار میشم و شب قبل خواب صورتمو با فوم شستشو میشورم
اکه میکاپ داشته باشم اول با میسلار پاک میکنم و بعد با فوم شستشو میشورم
بعد شستن صورت ابرسان ومرطوب کننده همیشههه(مخصوصا ابرسان)
اکرم بیرون برم حتما ضدافتاب
من اگه جایی برم ارایش میکنم بعضی وقتام نمیکنم هرچی شوینده استفاده کردم گند زد به پوستم الان با شامپوبچه میشورم
من با ژل شست وشو میشورم بعد آبرسان آرایشم اگه بیرون بریم میکنم که اونم هرروز بیرونیم😅
ته ته آرایشم یه ضد آفتابه با آبرسان یه رژ گاهی همین
من با شامپو بچه😂
ارایشم بیرون ضدآفتاب،کانسیلر ،رژ،مداد ابرو،ریمل هم گاهی اره گاهی نه
خونه ولی ضدافتاب ،رژ کم رنگ مداد ابرو یذره
من قبلا خیلی آرایش میکردم از وقتی بچه دار شدم ب زور بخوام بیرون برم
اگه پوستت خشکه ابرسان بزن
وقتی بخوام جایی برم آرایش میکنم
من اصن آرایش نمیکنم😅
بنام خدا فقط ضدآفتاب وقتی برم عروسی فقط کمی آرایش صورت خودم سفیو و هیچ مویی نداره اصلا ارایشودوس ندارم
منکه اصلا آرایش نمیکنم خیلی بخوام ارایش کنم یه رژ میزنم با خط چشم تمام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.