۱ پاسخ

نه اشکال نداره هر ۸ ساعت ۲ قطره باید بدی اگه دلدرد داره
تا یک هفته اشکال نداره پیپی میکنه نگران نباش پاهاش مثل حرکت دوچرخه بالا پایین کن اگه شیرخودت میدی خودت انجیر بخور

سوال های مرتبط