۵ پاسخ

دکتر پارسال و امسالم هردو نوشتن برا همه مینویسن گفتن نترس برا همه اس

من هیچ مشکلی هم نداشتم ضربان قلبش نرمال بود ولی ظاهرا دکترم برا همه مینوشت

برا من همینجوری نوشت

برای من نوشته بود روزی که انومالی داشتم اکو قلبم داشتم

برای من آنومالی قلب جنین لکه سفید داشت دکتر برای بیست و چهار هفته اکو فرستاد.

سوال های مرتبط

مامان لیمو ترش🍋‍🟩 مامان لیمو ترش🍋‍🟩 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی‌نی و نانا مامان نی‌نی و نانا هفته بیست‌ودوم بارداری