مامانا شیر گیگوز ۲خوبه؟😱

۶ پاسخ

نان هم پیدا نکردی،؟

اره خیلی خوبه من میدم گیگوز2خیلی هم راضی ام عزیزم

چرا 2؟
الان ک فعلا باید 1بدی

گیگوز مزش خوبه؟
من به بچم میدم قیافشو یجوری میکنه

من شیر گیگوز میدادم راضی بودم
ولی گیر نمیومد الآن اپتامیل میدم
روزی دو بار

اره خیلی خوب وزن میده

سوال های مرتبط

مامان دیارجونم مامان دیارجونم ۱ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی
مامان باربد مامان باربد ۱۳ ماهگی
مامان گندم👶🏻 مامان گندم👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان حورا و نورا💞 مامان حورا و نورا💞 ۱۷ ماهگی
مامان جوجو کوچولو مامان جوجو کوچولو ۱۷ ماهگی