نان هم پیدا نکردی،؟
اره خیلی خوبه من میدم گیگوز2خیلی هم راضی ام عزیزم
چرا 2؟
الان ک فعلا باید 1بدی
گیگوز مزش خوبه؟
من به بچم میدم قیافشو یجوری میکنه
من شیر گیگوز میدادم راضی بودم
ولی گیر نمیومد الآن اپتامیل میدم
روزی دو بار
اره خیلی خوب وزن میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.