ی کیک و یه جشن چار نفره و چنتا هم عکس همین
بعد از پیروزی جشن اش و بگیر
منم شنبه تولد دخترمه اوضاع خوب شد میبرم آتلیه عیدم میبرم مشهد پابوس امام رضا
من ۱۱تولد دخترم بود شوهرم نزاشت گفت خجالت نمیکشی تو این شرایط دنبال دانبال دینبولی
منم۸اسفند تولد دخترم بود و من هیچکار نکردم براش
کلی تم در نظر داشتم میخواستم عکاس بیاد خونم میخواستم ببرمش اتلیه اما فقط یه کیک کوچیک و چندتا بادکنک هلیومی براش گرفتم و با گوشی عکس انداختم یادگاری بمونه براش
به نظرم یه چشن چهار نفره بگیرید بعد که شرایط بهتر شد یه جشن بگیرید
دختر منم 18اسفنده😍
من یه تولد کوچیک خانوادگی براش میگیرم
چ ما تولد بگیریم چ نگیریم اوضاع تعقیری نمیکنه 😕
من بادکنک از سقف آویزون کردم کیک سفارش دادم عکس گرفتیم فقط خانواده خودم بودن و برادرشوهرم
تولد دختر منم هست هیجکارنکردم، جشن ک دیگه نمیگیرم شاید بریم اتلیه عکس بگیریم
بعد شب احیا یه تولد خانوادگی بگیرید حیفه هیچکاری نکنید
تولد دختر منم هست هیچکار نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.