دکتر من گفت صدک ۲۳ باشی خوبه. از من صدک ۱۸ بود
دلستر که نخور ضرر داره.
معجون و سینه مرغ و تخممرغ اب پز
عدسی حلیم سیرابی
عالیه.
من رفتم سدک۱۱ وزن ۲۶۰۰ ؛۳۷ هفته قند هم دارم آب دور جنین هم ۲۴ بود
من ۲۹ هفته رفتم صدک ۱۴ زده بود دکتر برام مولتی نوشت گفت رژیم پرپروتیین بگیر، شیروخرما، روزی ۵ تا ۷ تا بادوم هندی، روزی ۲ تا ۳ تا سفیده تخم مرغ، حبوبات، مصرف مرغ و ماهی در هفته و لبنیات پروتیین دار مثل ماست یونانی
غذاهای پروتئینی مثل حبوبات، گوشت مرغ، ماست و لبنیات، گوشت قرمز مثل کباب
سلام
بله عزیزم وزن گیری جنین تا روز آخر ادامه داره و بیشتر هم میشه. شما هنوز وقت داری. پروتین، تخم مرغ و مغزیجات خوبه برای وزن گیری
تخم مرغ ابپز
بستنی
بادوم،مغزیجات
خرما،شیر
فرنی
حلیم
کباب
دلستر بستنی بادام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.