مامانا فرنی چجوری درست میکنید؟ می‌خوام درست کنم بد نیس بخورم؟

۱۵ پاسخ

خواستی درست کنی با نشاسته ذرت درست کن
آرد خیلی بد میشع
با نشاسته خوشمزه تره
من ی قاشق کاستر میریزم دو قاشق نشاسته
با یکی دو لیوان شیر و شکر و گلاب
هل هم میتونی بزنی
خیلی خوب میشه
ی کوچولو زعفرون هم میتونی اضاف کنی
ولی کاسترو خودش رنگش زرده

فرنی برای وزن گیری نی‌نی عالیه بخصوص با پودر مغریجات
۱قاشق پر آرد برنج با ۱لیوان شیر حل کن و شکر بریز بزار رو حرارت آروم آروم هم بزن تا قوام بیاد و سفت بشه بعد میتونی پودر مغزیجات روش بریزی یا ساده بخوری

ن بابا چیش بد باشه
ارد برنجو با شیر قاطی کن بزار رو حرارت ب قوام رسید بردار یا سرد بخور یا گرم همین... میتونی روش شیره خرما یا شهدگل محمدی یا مربا و... بریزی اگه نداری همون موقع پخت میتونی توش نبات یا شکر بریزی که شیرین بشه یکم

برای هر یک لیوان شیر یک قاشق شکر و یک قاشق آرد برنج می‌ریزی
شیرت سرد باشه اینارو اضافه کن بعد قشنگ هم بزن گلوله های آرد باز شه
بذار رو گاز شعله ملایم مدام هم بزن تا غلیظ شه بعدم نوش جان کن
اگه دوست داشتی وقتی خاموش کردی چندقطره گلاب بریز

من به ازای هر دو لیوان شیر دو نیم قاشق آرد برنج میریزم با چهار قاشق شکر و هل و گلاب و زعفران یکم وانیل هم میزنم خیلی خوشمزه میشه بعد قبل از اینکه بزاری رو گاز همش بزن حل که شد بزار رو گاز به جوش بیاد و غلیظ شه

عزیزم هریه لیوان شیر یه قاشق غذا خوری شکر ویه قاشق غذاخوری ارد برنج همرو بریزوهم بزن اخرش اگه دوست داشتی یاگلاب بریز یاعرق هل یاخودهل

خیلی راحته. ارد برنجو با شیر و شکر هم بزن یکمم اب بریز که ته نگیره. بعد بزار رو شعله و مدام هم بزن وقتی غلیظ شد بردار از رو گاز

فقط اینکه آرد زیاد نریزی غلیظ و بد مزه میشه در حد دویا سه قاشق ارد بستگی به اندازه ی شیر داره

ارد و شیر رو یکم وانیل مخلوط کن تا گلوله هاش از بین بره بزار سر شعله کم یکم کره و نبات یا شکر اضافه کن مدام همبزن تا قوام پیداکنه
زعفران یا پودر کاکائو هم میتونی بزنی
من یکم گلابم میریزم
سلیقه ای
میتونی باشیره بخوره یا خرما له کنی اضافه کنی بخوری
براتم خیلی خوبه

گلم شیر و کمی آرد برنج و گلاب و شکر رو باهم خوب قاطی کن و چند تا دونه هل رو با سوزن سوراخ کن و یا پودر هل بزن. همه ی مواد رو که قاطی کردی تو قابلمه بزار رو شعله ی گاز و مدادم بهم بزن تا مواد غلیظ بشه و نوش جان کن.فقط زعفران نزن برا بارداری خوب نیس

اتفاقا عالیه

شیر و نشاسته ذرت و شکر و وانیل یا زعفرون یا کاکائو و خامه
چرا بد باشه؟

بلد نیستم🫠😂

نه عالیه

منم فرنی با پودر برنج هوس کردم ولی بلد نیستم🥲

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان الین ❤️ مامان الین ❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریا و تودلی مامان آریا و تودلی هفته هفدهم بارداری