پسر اول و دوم فاصله سنیشون یکسالو۱۰ماه هست سخت بود ولی من بامادرشوهرم زندگی میکردم کمکی داشتم الانم باهم مدرسه میرن هم بازی هستند خلاصه پشیمون نیستم
کاش منم زود تر بچه دوم اورده بودم همراه پسرم خیلی تنها بود
ن اصلا خوب نیست اذیت میشی
من خیلی مخالف این کارم هم بچه ها اذیت میشن هم خود مادر واقعا اعصاب فولادی میخواد سر و کله زدن با دوتا بچه کوچیک من الان دخترم ۵ سالشه و باردارم خیلی خیلی راضی ام دخترم خیلی مستقل شده همه کارای شخصی شو انجام میده تازه کلی هم کمک من میکنه علاوه بر این معنی خواهر و برادر و عضو جدید رو کاملا درک میکنه و خیلی منتظر داداششه و براش ذوق داره شرایط منم خیلی درک میکنه ❤️
اصولا بچه های اول یکم دچار اسیب میشن ولی بزرگ که میشن خیلی باهم خوبن و به هم وابسته میشن
بچهاول آسیب روحی میبینه اگر آگاهانه هست واقعا نکنین این کارو
من میخوام بیارم😄کاریم ندارم کی چی میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.