۳ پاسخ

سلام خانما دخترم چند روزیه آبریزش بینی داره و سرفه میزنه بردمش دکتر به قطره استامینوفن بهش داده با قطره بینی
گفت که سرماخوردگی ویروسی نیست منتها آبریزش بینی خیلی اذیتش میکنه بیشتر وقتام کیپه
شیر سینمم نمیخوره هرکار میکنم دیگه تو خواب سینم دهنش میدم
چیکار کنم زودتر خوب بشه ؟؟؟
سینمم دوباره بگیره

بنشونش روی پات صورتش به بیرون باشع آروم بکش روکمرش بعد بزن پشتش میزنه دخترمن اینطوریه

تا نیم ساعت باید تلاش کنی تا بزنه بعد پوزیشن هر بچه متفاوت ... مثلا بچه من رو حتما سرش رو بزاری رو شونت و توی گودی کمرش رو ضربه بزنی ...بعضی بچه ها رو باید روی ساق دست برعکس بخوابونی ...مدلای مختلف انجام بده ببین کدوم روش جواب میده

سوال های مرتبط