نه چه ضرری فقط زیاد نخور چون هم نفاخ هم سوزش معده میاره،بخور نوش جون
ووواااای😂🫠
بخاطر نفخش میگن نباید زیاد خورد
سلام مامانا
وقت همگی بخیر
من تو ۵ هفته و ۵ روزم
ولی هنوز هیچ ویاری ندارم
چرااا..؟
کسی مثل من بوده
میتونید از تجربیاتتون بگید بهم
ممنون میشم
نه بخور ولی زیاده روی نکن نفخ داره اذیت میشی
😑🤣چه ربطی داره
نه عزیزم
خدایا توووووبه
استغفرالله😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.