سلام خانوما ببخشید پیاز خوردن کنار غذا ضرر که نداره ؟

۹ پاسخ

نه چه ضرری فقط زیاد نخور چون هم نفاخ هم سوزش معده میاره،بخور نوش جون

ووواااای😂🫠

بخاطر نفخش میگن نباید زیاد خورد

سلام مامانا
وقت همگی بخیر
من تو ۵ هفته و ۵ روزم
ولی هنوز هیچ ویاری ندارم
چرااا..؟
کسی مثل من بوده
میتونید از تجربیاتتون بگید بهم
ممنون میشم

نه بخور ولی زیاده روی نکن نفخ داره اذیت میشی

😑🤣چه ربطی داره

نه عزیزم

خدایا توووووبه

استغفرالله😐😐

سوال های مرتبط

مامان آنیا دخترم مامان آنیا دخترم ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری