اره یکم مثلا
ما با صدا بیدار شدیم صبح
نه افتضاحه کلانتری و پارک و زدن
ن میز نن
یه یار صبح یه بار بعد نهار یکم پیش ز.د.ن دوباره
صبح آروم بود اما الان صدا جنگنده یه سره میاد استرس میندازه تو جونمون
تهران آروم نیس جت میاد پدافند تیرمیزنه میترسه دوباره میاد. این کیک رو خودت پختی خیلی باحاله میشه دستورش رو بگی من فراجاق گاز دارم میشه این شکلی؟
اره آرومه فعلا
نه متاسفانه
سنندج که افتضاح😭
گرگان که اصلا خبری نیس
امروز اره تقریباً
بلهههه 🥺
اهواز آرومه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.