من از اونجایی می ترسم که کسی همرام بیاد بخواد پیشم بمونه به شوهرم میگم تو فقط منو بستری کن وزود برو خونه کسی هم نمی خوام همرام باشه
چرا باید بیمارستانو بزنن آخه، ترس نداره ک
سلام خانوما،شما هم ترشح دارین؟من دو روزه دارم،نکنه میخوام زایمان کنم
کدوم بیمارستان زایمان میکنی
هیچی توکل بر خدا فقط کاری ازمون برنمیاد
دقیقا ۶ روز دیگه وقت زایمان دارم نمیدونم چیکار کنم از ترس
نگران نباش با استرس ما چیزی درست نمیشه
وای منم اصلا حال روحیم خوب نیس
از استرس بدن دردم
خدایی هم هست
خدا خودش رحم کنه خیلی روزای پر از استرس و سختیه . منم خیلی میترسم از بیمارستان 😔
منم مثل شما😭این چ شانسی بود اخههههه
نگران نباش هراتفاقی قرارباشه میفته ولی استرس حالمونوبدترمیکنه خدابزرگه ایشالابه سلامتی بچهامونوبغل میکنیم
آخ آخ گفتی😢😢
چه روزا نحسیه اااااه😔😔😔😔 کاش تموم شه زودتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.