بیمارستان ها همیشه برق اضطراری و دارو و دکتر دارند
نگران نباش
منم خیلی استرس دارم ولی بیمارستان ها هیچوقت تعطیل نمیشن
انشالله به خیر میگذره خدا به بچه هامون رحم کنه
ما چقدر بدبختیم😭😭
من هفته ی دیگه زایمانمه خیلی میترسم
منم چهارشنبه وقت زایمانمه کلی استرس دارم
خدا رحم کنه به هممون😪
توکل بخدا ،خدا خودش هوامون رو داشته باشه همه پر از استرس هستیم😔
من بیمارستانم بخاطر دیابتم هیچ خبری نیست تعطیل هم نیست
منم ی ۱۹روز دیگ مونده دارم از استرس میمیرم هییی
عزیزم خدا به همراهمون استرس خودش سمه
😭😭😭😫😫😫😫
هعی منی که نزدیک زایمانمه🥲
منم یکشنبه هفته دیگ وقت زایمانمه دکتر نامه داد😭ی دختر 3 ساله دارم ینی دارم میمیرم
و منی که فردا نوبت زایمان دارم😑🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.