۱۵ پاسخ

بیمارستان ها همیشه برق اضطراری و دارو و دکتر دارند
نگران نباش

منم خیلی استرس دارم ولی بیمارستان ها هیچوقت تعطیل نمیشن

انشالله به خیر میگذره خدا به بچه هامون رحم کنه

ما چقدر بدبختیم😭😭

من هفته ی دیگه زایمانمه خیلی میترسم

منم چهارشنبه وقت زایمانمه کلی استرس دارم

خدا رحم کنه به هممون😪

توکل بخدا ،خدا خودش هوامون رو داشته باشه همه پر از استرس هستیم😔

من بیمارستانم بخاطر دیابتم هیچ خبری نیست تعطیل هم نیست

منم ی ۱۹روز دیگ مونده دارم از استرس میمیرم هییی

عزیزم خدا به همراهمون استرس خودش سمه

😭😭😭😫😫😫😫

هعی منی که نزدیک زایمانمه🥲

منم یکشنبه هفته دیگ وقت زایمانمه دکتر نامه داد😭ی دختر 3 ساله دارم ینی دارم میمیرم

و منی که فردا نوبت زایمان دارم😑🥲

سوال های مرتبط

مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ ۲ ماهگی