منم ۲۵ اسفند وقت سزارین دارم از استرس دارم میمیرم😭😭😭😭
من شنبه هفته بعد وقت زایمانمه الا دارم میرم دکتر بهش بگم فردا یا پس فردابچه رو به دنیا بیاره
هعییی
منم معده درد و دفع زیاد دارم
اخی.منم دقیقا دی ماه ۱۸ ۱۹اونجوری بهم ریخت من ۲۱میخاستم برم بیمارستان.البته من زیاد استرس نداشتم سپردم ب خدا.خدا خودش نگهدار خودتو بچت باشه عزیزم😊
هووووف چطور مصیبت شد خدا . من ک از پنج صبح معدم گرفته زده ب کمرم دارم میمرم حالا دکترم رفتم .... اگه بیمارستان نباشه میخوام چطوری زایمان کنم یه درد معده امروز منو کشته رنگ صورتم سفیده سفیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.