۶ پاسخ

منم ۲۵ اسفند وقت سزارین دارم از استرس دارم میمیرم😭😭😭😭

من شنبه هفته بعد وقت زایمانمه الا دارم میرم دکتر بهش بگم فردا یا پس فردابچه رو به دنیا بیاره

هعییی

منم معده درد و دفع زیاد دارم

اخی.منم دقیقا دی ماه ۱۸ ۱۹اونجوری بهم ریخت من ۲۱میخاستم برم بیمارستان.البته من زیاد استرس نداشتم سپردم ب خدا.خدا خودش نگهدار خودتو بچت باشه عزیزم😊

هووووف چطور مصیبت شد خدا . من ک‌ از پنج صبح معدم گرفته زده ب کمرم دارم میمرم حالا دکترم رفتم .... اگه بیمارستان نباشه میخوام چطوری زایمان کنم یه درد معده امروز منو کشته رنگ صورتم سفیده سفیده

سوال های مرتبط

مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ ۲ ماهگی