۱۰ پاسخ

منم همینطور

منم سره هنوز

نه طبیعیه کلا دیگه عصب های اون قسمت ها مرده و حسش نخواهیم کرد

من نزدیک چهار سال از سزارین فیلم میگذره
هنوز جای بخیه و اطرافش سره

واسه منم اینجوریه پیچ‌میدم انگارهیچیی

آره میگن تا چند سال سر میمونه

ن خطرناک نیست اونجا تاچندسال سر میمونه

من حتی باسنمم اینطوری
نمیدونم رفع میشه یا ن

عادیه عزیزم کم کم بهتر میشه

طبیعیه

سوال های مرتبط