منم همینطور
منم سره هنوز
نه طبیعیه کلا دیگه عصب های اون قسمت ها مرده و حسش نخواهیم کرد
من نزدیک چهار سال از سزارین فیلم میگذره
هنوز جای بخیه و اطرافش سره
واسه منم اینجوریه پیچمیدم انگارهیچیی
آره میگن تا چند سال سر میمونه
ن خطرناک نیست اونجا تاچندسال سر میمونه
من حتی باسنمم اینطوری
نمیدونم رفع میشه یا ن
عادیه عزیزم کم کم بهتر میشه
طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.