۷ پاسخ

۸کمه عزیزم بیاد باید تر خطرناکه اشتباه گفته زیاده

اشکال نداره قند نباید بخوری

واااا دکتر سونو به من گفت بالای ۸ خوبه
من ۱۱ بودم

برا منم ۱۲ بوده ولی دکتر چیزی نگفت

نه نرماله منم ۹بود

ن من ۱۳بود ۲۷هفته

نگرانی نداره نهایتا شیاف میده بهت کم میشه

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین ۸ ماهگی