سلام
خانما پسرم اسهال‌ چی بدم بهش خوب میشه؟
1سالشه

۱ پاسخ

زینک بده هر۱۲ساعت ۵سیسی...ساشه کیدی لاکت هم روزی یکبار.‌.درمانش همینه

سوال های مرتبط

مامان علي وکوچولو.💙 مامان علي وکوچولو.💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمدرضا و تودلی مامان محمدرضا و تودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه هفته سی‌ام بارداری
مامان جانا دخت مامان جانا دخت ۵ ماهگی