خانما پسرم اسهاله کته ماش میگن خوبه بدم بهش؟

۵ پاسخ

موز هم خوبه

بدش عزیزم کته ماش و همراه با ماست و پونه
دوغ یه کوچولو خوش نمک
بادام
موز سیب زمینی آب پز
سیب درختی اینا همه برا اسهال خوبه

با ماست چکیده‌هم خوبه

برنج کته که یکمی شفته شده باشه با ماست و پونه عالیه

اره خوبه ماش رو خوب بو بده بعد آسیابش کن و با برنج کته کن اینجوری خیلی بهتره با ماست و پونه

سوال های مرتبط

مامان آوا و ویهان مامان آوا و ویهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی
مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی