۶ پاسخ

یه دیقه بمونه آب میشه میره دکتر گفت

یه ربع اوکیه

اگه دفع بشه یعنی اثر نکرده خراب بوده سریع جذب میشه با دمای بدن
نهایت نیم ساعت

دفع بشه یعنی دیگه اثر نمکنه که

ده دقیقه باید بمونه

نباید دفع بشه باید جذب بشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی خانوم مامان توت فرنگی خانوم ۵ سالگی