آپتامیل
اپتامیل پرونوترا بهش میدم خوب بوده تا حالا
اپتامیل
اپتامیل
من به دخترم نان دادم راضی بودم خداییش خوب بود وزن دهیش هم خوب بود
آپتامیل هم ساده هم پرونترا
ماجان ۱
اوایل گیگوز میدادم خوب بود
ببلاک میدم خوب بوده تا الان
نان
ببلاک
آپتامیل. گیگوز
اپتامیل
از نان
بیومل پلاس
شیر خشک نان
گیگوز
شیر خشک ببلاک
ببلاک .بیومیل .اپتامیل
الان ببلاک میدم ولی مزش خودم دوس ندارم😅😅😅😅اپتامیل بهتر بود منم میخوردم
اپتامیل
نان اپتی پرو
من اپتامیل پرونوترا میدم خوبه
شیر خشک نان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.