از چه شیر خشکی راضی هستید؟

۲۴ پاسخ

آپتامیل

اپتامیل پرونوترا بهش میدم خوب بوده تا حالا

اپتامیل

اپتامیل

من به دخترم نان دادم راضی بودم خداییش خوب بود وزن دهیش هم خوب بود

آپتامیل هم ساده هم پرونترا

ماجان ۱

اوایل گیگوز میدادم خوب بود

ببلاک میدم خوب بوده تا الان

نان

ببلاک

آپتامیل. گیگوز

اپتامیل

از نان

بیومل پلاس

شیر خشک نان

گیگوز

شیر خشک ببلاک

ببلاک .بیومیل .اپتامیل

الان ببلاک میدم ولی مزش خودم دوس ندارم😅😅😅😅اپتامیل بهتر بود منم میخوردم

اپتامیل

نان اپتی پرو

من اپتامیل پرونوترا میدم خوبه

شیر خشک نان

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان پارسا و آرِن مامان پارسا و آرِن ۶ ماهگی