اسم حسنین قشنگه بزارم؟

۸ پاسخ

اره خیلی خوبه
به نظر هیچ کس اهمیت نده
اسم دختر منم خیلیا مسخره کردن گفتن قدیما اسم پسر بود

بسیار زیاد قشنگع

😍😍😍

خیلی قشنگ

ببخشيد ولي بچه بره مدرسه قطعا همه بخاطر اسمش مسخره اش مي كنن

نی نی پسره،، سبحان، حمزه، رامی، روهام، فرهاد، هم قشنگن حیدر هم قشنگه

مگه قشنگتر از این اسم داریم❤❤❤👍🏻

اسم های خاص اینطوری باید به دل خودت بشینه وگرنه چون شنیده نشده خیلی نظرات مثبت نمیدن بهش

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا ۷ ماهگی
مامان آتوسا مامان آتوسا ۱ ماهگی
مامان ولید 🥹❤ مامان ولید 🥹❤ ۱۲ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی