۲ پاسخ

دیگه همون زیاد شدن شیر یعنی مقوی شدنش
ببین چندتا نشونه نشون میده که شیرت خوبه
نوزاد وزن میگیره، زود گرمای بدنش از دست نمیره ، وزنم از دست نمیده
اگر این حالتی باشه یعنی شیرت خوب و کافیه
کنجد و جو دوسر پرک و کاسنی و پودر سنجد و سنجد و تعداد دفعات شیردهی زیاد اینا کمک می‌کنن تولید شیر بیشتر بشه کلا یک سوم شیر هم آبه سعی کن یه سینه رو تخلیه کنی بعد بری سراغ سینه بعدی
یعنی سریع تا این یکی رو خورد دومی رو ندی چون اونم ابتدای شیر آبه

فک کنم زیاد می کنه

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۳ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۵ ماهگی