عزیزم ۱۸ هفته خیلی واضح تره و بچه کامل ترنشون میده عجله نکن ولی میشه انجام بدی
آره میشه ولی میگن بهترین موقع 18 هفتگیه
اره عزیزم
اره گلم
تایم خوبیه عزیزم
به من ک بیمادستان گفت ۱۷ هفته و یک روز بیا
ولی نمیدونم اگر شرایط اروم نشه شاید ۱۸ هفته برم منطقه ی خودمون
بله من دکترم نوشت17 ولی 18هفته میرم
من ۲۷یا۲۸اسفند میرم میشه۱۷هفته و۶روز یا ۱۸هفته کهمیشه۲۸اسفند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.