سلام می شه آنومالی رو توی ۱۷ هفته و ا روز انجام داد؟؟؟

۸ پاسخ

عزیزم ۱۸ هفته خیلی واضح تره و بچه کامل تر‌نشون میده عجله نکن ولی میشه انجام بدی

آره میشه ولی میگن بهترین موقع 18 هفتگیه

اره عزیزم

اره گلم

تایم خوبیه عزیزم

به من ک بیمادستان گفت ۱۷ هفته و یک روز بیا
ولی نمیدونم اگر شرایط اروم نشه شاید ۱۸ هفته برم منطقه ی خودمون

بله من دکترم نوشت17 ولی 18هفته میرم

من ۲۷یا۲۸اسفند میرم میشه۱۷هفته و۶روز یا ۱۸هفته که‌میشه۲۸اسفند

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری