۲۰ پاسخ

اون کشور غلط کرده هر وقت بچه امادگیشودداشت پوشک میگیریم حالا یکسالش باشه سه سالش باشه

نه هر چی زودتر بگیری
ممکنه بهش استرس وارد بشه . یا بترسه بابت جیشش که ریخته.
خواهر شوهرم دو قلو هاشو نزدیک ۳ سالگی گرفت قشنگ خودشون گفتن ما
مای بیبی نمی‌خواییم.

من دخترم هی شلوارشو یه کم‌میده پایین جدیدا یا پوشکشو میگیره میکشه خونه خودمون گرمه یکماهی میشه هروه پی پی میکنه میبرم دستشویی میشورمش اما اکه بخوام با دستمال مرطوب پاکش کنم نمیذاره و دوس نداره حالا ایشاا... ک زودتر بگع جیششو

اصلا هم درست نیست زوده

یکماه قبلش کتاب "مامان بیا جیش دارم" براش گرفتم خیلی استقبال کرد، لگن هم گرفتم ولی خوشش نیومد.

یکی دو هفته باید ۲۴ ساعت مراقبش باشی و ببریش دسشویی و حوصله به خرج بدی بعد کم کم خودش یاد میگیره. البته بستگی به بچه هم داره. من اصلا زیر دو سال نمیخواستم از پوشک بگیرم چون به اندازه کافی هم پوشک خریده بودم ولی بچه پوشک نمیخواست.

پسر من ۲۰ ماهگی دیگه پوشک رو باز میکرد و کاملا آمادگی داشت الانم خودش میره دسشویی و حتی در دسشویی و لامپ رو هم روشن میکنه. فقط من بعدش میرم میشورمش، شبا هم تا صبح اصلا جیش نمیکنه.

خیلییییی زوده دختر خالم همینکارو کرد یعنی دهنشو سرویس کرد بچه

من از یک سالو ۸ماه شروع کردم تا دو سالگی کامل یاد گرفتن هیچم اذیت نشدیم نه من نه بچه به نظر منم بهترین سن همینه ولی برا هر بچه و مادر شرایط فرق داری بعضی بچه ها همکاری نمیکنن بعضی مادرا حوصله ندارن دخترم دو سالو نیمش بود رفتم مسافرت صاحب سویت گفت مای بیبی نزارین توی خونه بمونه با خودتون ببرین بیرون گفتم مای بیبی نداریم گفت بچه کوچیک دارین گفتم دستشویی میره مرده شاخ دراورد گفت مال ما سه سال و چند ماهش هنوز مابیبی میکنیم بچه شما چه زرنگه ماشاء الله

ببین گرفتن که نیست!!!
بهش میگن اسفنکتر خارجی و داخلی
تو بچه ها تا خارجی تحت کنترل خوده بچه درنیاد توانایی نگه داشتن دستشویی ندارن!!!!
اکثرا هم زیر دوسال این اسفنکتر خارجی زیر دوسال غیر ارادی!!!!!

من هر وقت بدونم بچه م آمادگی داره میگیرم حتی شده باشه پلاستیکش کنم اما اذیتش نمیکنم

عزیزم اصلا نمیشه سن دقیقی گفت بچه ها با هم متفاوتن . اگر بچت یلده بگه جیش و میبریش نمیترسه پوشک نبند و به حرف دیگرانم ک میگن استرس میگیره گوش نده ولی اگه امادگی نداره صبر کن

چه کشوری؟ از کجا خوندی؟

من دوسال و نیمگی به بعد میگیرم تازه اونم هر وقت حس کردم آمادگیشو داره

نه نمیشه اصلا خودت و بچه رو خسته نکن دو سالگی به بعد بگیر

حالا وقت گیر اوردی تو جنگ😑😂

به بچه ربط داره ببین من ک دوتا دختر دارم یکیش الان پی پی جیش همرو میره دسشوییی اون یکی ن با اینک جفتشونو باهم اموزش میدادمااا یکی یاد گرفته اون یکی ن مونده به خود بچه

من یکی دو روز تلاش کردم دیدم اصلا بلد نیست کنترل کنه یا اختیاری جیش کنه . قطع کردم زوده هنوز. شورت آموزشی گرفتم توش پی پی کرد انداختم دور😂

حالا تواین هیری ویری پوشک ترک بدیم؟

نه زوده نگه دهر تابستون بگیر پسر من جیش میگه بعد اینکه میکنه تو شلوارش میگه جیش

سوال های مرتبط