۶ پاسخ

از ۵ ماهگی با اینکه وزنشم خوب بود

دخترمن رفلاکس داشت دکتر گف از ۴ماهکی

شیش ماهگی زمان مناسب تریه بعضی ها عجلع دارن مگر آینکه دکتر بگه شروع کنی

طبق نظر دکتر شروع میکنن و بچه هایی ک ضعیفن زیاد وزن نمیگیرن

عجله نکن از همون ۶ماهگی بده ..اگه وزنش کمه و رفلاکس شدید و نارس ب دنیا آمده از ۴ماهگی ولی اگه اوکی صبر کن ۶ماهگی

نمیدونم منم گفتم از دکترش بپرسم ببینم میشه شروع کنم یانع

سوال های مرتبط